«Εσύ
έλα, χρυσομάμουνο μου ανέβα
Πιάσου
κρατήσου απ’ το σκοινάκι τούτο
Ναι,
πιάσου, αλλ’ απαλά γιατ’ είναι σάπιο
Ωστόσο
λίγο τρίψιμο το θέλει
Είναι φανερό ότι
σκοινάκι ονομάζεται στο κείμενο ο
μεγάλος τεχνητός φαλλός που αποτελούσε μόνιμο στοιχείο στην αμφίεση του
κωμικού ηθοποιού» ( K.J. Dover Η κωμωδία του Αριστοφάνη μτφρ. Ι.Θ.
Κακριδής)
Το 2013 ο Εθνικός και
Διεθνής μας σταρ ( με την συνδρομή της Νανάς αλλά και αγαπημένος καλλιτέχνης της
πρώην υφυπουργού πολιτισμού κυρίας Γκερέκου) εμφανίζεται στις Βάκχες με σκελέα
τύπου σλιπ προκαλώντας άλλη μια φορά
υστερία τόσο στις νεαρές θαυμάστριες του όσο και στα εκστασιασμένα milf. Η δε ερμηνεία του μοναδική όπως χαρακτηριστικά
αναφέρουν δημοσιεύματα της χρονιάς. Άλλωστε ο Σάκης έχει μόνο μια προοπτική, αυτή
της επιτυχίας.
Στο Αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου
το καλοκαίρι του 2014 η Νικαίτη
Κοντούρη, παρουσιάζει τον Ξέρξη γυμνό πάνω στη σκηνή. Η παρέμβαση αυτή
στο έργο του Αισχύλου (Πέρσαι) έτυχε θετικών σχολίων από κοινό και κριτικούς.
Σωτήριο έτος 2016 ο γνωστός «κομιστής» μαζί με πλήθος
εξεγερμένων ηθικολάγνων, μιλούν περιπαικτικά για τα « παλλόμενα πέη» του Βέλγου
Γιαν Φαμπρ. Ο δε καλλιτεχνικός κόσμος έκανε αναφορά για την ιερότητα του χώρου της
Επιδαύρου. Τόσα χρόνια όμως η σιωπή του καλλιτεχνικού κόσμου ήταν
χαρακτηριστική στις επιδοτήσεις «Κραουνάκη» . Τόσα χρόνια ήταν αρκετά δύσκολο
να γίνει Διεθνές το Φεστιβάλ Αθηνών.
Έκανε λόγο και για αποικία ο καλλιτεχνικός κόσμος. Μόνο που
όταν η διαδικασία αποικιοποίησης ήταν σε εξέλιξη …δεν ήξερε …δεν άκουγε …δημιουργούσε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου