Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

BUONANOTTE

                                                BUONANOTTE

                           Ζόρικοι καιροί για τους σκληρούς
                               υπογράφουν με αίμα πίστη.
                                  Πίστη στα ιδανικά μας.
                                  Έχει διέξοδο στο τέλος
                           εσύ είσαι το φανάρι μπροστά μου
                           είσαι καθρεφτάκι στο τσαντάκι μου
                               είσαι η άνοιξη στις μέρες μου 
                           είσαι η ανάσα από την ανάσα μου
                             είσαι το ξενύχτι στα νοσοκομεία
                             είσαι η Κυριακή στην εκκλησία 
                                  είσαι μέσα στη ζωή μου
                             είσαι η ζωγραφιά χωρίς κορνίζα
                                        Σ΄ αγαπώ πολύ.
                                            Buonanotte

Μυρτώ Τάσιου

                                        

             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου